Lees onze reviews
Snelle installatie van de cv ketel. Alles netjes afgewerkt en een duidelijke uitleg. Zowel bij de offerte als na de installatie over de bediening van de cv en thermosstaat.
Vakman eersteklas met passie en kennis van zaken . Ook voor toekomstige uitbereidingen op je bestaande cv duidelijke kijk op zijn vak
Heel fijn bedrijf met heel duidelijke communicatie. Denken mee voor oplossingen en zijn zeer klantvriendelijk. Heel fijn is dat je een berichtje krijgt dat de monteur is gaan rijden om op jouw afspraak te komen. Je weet dan waar je aan toe bent en hoeft je geen zorgen te maken of 't ie wel of niet (op tijd) komt.
Top service, binnen 24 uur het CV probleem opgelost! Wim bedankt!
Bijzonder positieve ervaring. Vakmannen die heel netjes heeft gewerkt en alles goed heeft uitgelegd. Aanrader
Ongelooflijk dat dit nog bestaat wat een service wat een kwaliteit. Nogmaals super bedankt.
Goede service, fijne communicatie, vriendelijk personeel en prijs en kwaliteit verhouding is keurig. Wij zijn zeer tevreden met de servicekwaliteit. Echt een aanrader, vandaar 5 sterren!
Onze partners









